Volgers

zondag 17 april 2011

China Glaze - Admire

Hi girls Hoi meiden Today I would like to show you Admire of China Glaze: Vandaag wil ik graag Admire van China Glaze aan jullie laten zien: 1 coat on the photo, click to enlarge. 1 coat op de foto, klik om te vergroten. I am totally in love with the Romantic collection of China Glaze. They are all one-coaters and they dry so fast. I life a fast life, so this match my lifestyle completely. I would like to own the whole collection! Ik ben helemaal verliefd op de Romantic collectie van China Glaze. Het zijn allemaal one-coaters en ze drogen heel snel. Alles in mijn leven gaat snel, dus deze matcht mijn lifestyle helemaal. Ik wil het liefst de hele collectie! Tell me are there any persons in the world you really admire? Family, friends, superstars, old love? With love Melanie Vertel eens, hebben jullie personen in de wereld die jullie bewonderen? Familie, vrienden, supersterren, oude liefdes? Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten