Volgers

maandag 25 juli 2011

Etos - 005 (pink)

Hi girls

Hoi meiden

I love brands like China Glaze, Zoya, Nubar and Essie and many more, but I thought it would be nice to show a nailpolish from a local drugstore. Two years ago I wasn't busy with nailpolish and I bought this one and I was very happy with it LOL :p Really I can't imagine anymore why!

Ik hou van merken zoals China Glaze, Zoya, Nubar en Essie en vele andere, maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een iets te laten zien van een lokale drogisterij. Twee jaar geleden was ik nog helemaal niet bezig met nagellak enzo en toen heb ik deze gekocht en ik was er erg blij mee LOL :p Ik kan me echt niet meer voorstellen waarom!
3 coats on the photo, click to enlarge.

3 coats op de foto, klik om te vergroten.

It is from Etos and well.. I don't need to explain why I don't like it anymore. This is 3 coats and it still doesn't cover the nails. The structure is also a bit weird and while I am writing this.. the color is also weird... I can't believe I really liked this. It's just what you know about what is available, because I would never buy another nailpolish at Etos because it may be cheap, but it is useless.


Het is van de Etos en tja.. Ik hoef niet uit te leggen waarom ik het niet meer leuk vind. Ditis 3 laagjes en het dekt voor geen meter. De structuur van de lak is ook een beetje vreemd en nu ik dit aan het schrijven ben.. de kleur is ook een beetje vreemd... Ik kan niet geloven dat ik dit ooit leuk heb gevonden. Het gaat er echt om of je weet wat er verkrijgbaar is en anders neem je veel sneller genoegen met iets zoals dit, want ik zou echt nooit meer een lakje bij de Etos kopen, want het is dan wel goedkoop, maar ook nutteloos.

Next time back to a nailpolish that I really love ;)
With love Melanie

Volgende keer terug naar een nagellak die ik wel heel leuk vind ;)
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten