Volgers

dinsdag 8 maart 2011

Orly - Lollipop

Hi everyone

Hoi allemaal

In a week I will officially open my own webshop. Right now I am making my website and ordering all the stuff I need, plus ofcourse my first products.
One of the products I will sell by next week is Lollipop of Orly. I am so lucky that I made an agreement with the official distributeur of Orly, that means that you can buy Orly for a very nice price and with the proof that it is real.

Over een week zal ik officieel mijn webshop openen. Op dit moment ben ik bezig met het maken van mijn website en het bestellen van alle spulletjes die ik nodig heb, plus natuurlijk mijn eerste producten.
Een van de producten die ik ga verkopen volgende week is Lollipop van Orly. Ik ben echt een bofkont dat ik een afspraak heb kunnen maken met de officiele distributeur van Orly, dat betekent dat je Orly kan kopen voor een leuke prijs en met de zekerheid dat het echt is.

I will also start with the next brands: China Glaze, Essie, Konad, Nubar and Zoya. But there are many collections and ofcourse I can't buy everything at the same time so if you have a request, please let me know.

Ik zal starten met de volgende merken: China Glaze, Essie, Konad, Nubar en Zoya. Maar er zijn vele collecties en natuurlijk kan ik niet alles in een keer inkopen, dus als je een verzoek heb, laat het me gerust weten.

First look at this gorgeous pastel nailpolish of Orly:

Eerst eventjes kijken naar deze prachtige pastel nagellak van Orly:
1 coat on the photo, click to enlarge.

1 coat op de foto, klik om te vergroten.

I adore the Sweet collection of Orly. The two main reasons are: 1. The colors are very cute. 2. They are all one-coaters. And I love one coaters alot, because sometimes I just want to change nailpolish and I don't have alot of time. No problem with these, with 10 minutes of your time you have a great manicure. Plus it doesn't chip fast.

Ik ben echt gek op de Sweet collectie van Orly. Er zijn twee hoofdredenen: 1. De kleuren zijn schattig. 2. Ze zijn allemaal one-coaters. En ik hou erg van one-coaters, want soms wil ik mijn nagellak veranderen en dan heb ik weinig tijd. Dat is geen probleem met deze, in 10 minuten heb je een fantastische manicure. Plus dat het niet snel chipt.

I hope I may help you in my shop next week and in the future.
With love Melanie

Ik hoop dat ik jullie allemaal kan helpen in mijn winkel volgende week en in de toekomst.
Liefs Melanie

1 opmerking:

  1. Sweet collection is my favorite collection from Orly. I love pastels. :)) Love Lollipop so much! <3

    BeantwoordenVerwijderen