Volgers

zondag 24 april 2011

M30 M56 M79 Easter 2011

Hi girls

Hoi meiden

Happy Easter! I hope you are enjoying it as much as i do, well we do not really celebrate it, but the sun is shining and i enjoy my day!

Fijne Pasen! Ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik, nou we vieren het niet echt, maar de zon schijnt en ik geniet van mn dag!

Easter nails:

Paas nagels:


Click to enlarge.


Click to enlarge.


I used one of my favorite nailpolishes from the Up & Away Collection: Peachy Keen. (By the way... they are all great :P) It is perfect for Easter, so i made purple and pink polkadots on it and a cute bow. Ofcourse the bunny couldn't be missing on this manicure!

With love Melanie


Ik heb een van mijn favoriete nagellakken gebruikt van de Up & Away Collectie: Peachy Keen. (Trouwens... ze zijn allemaal geweldig :P) Het is ideaal voor Pasen, dus ik heb er paarse en roze polka dots op gemaakt en een schattig strikje. Natuurlijk kon het konijntje niet ontbreken bij deze manicure!
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten