Volgers

maandag 22 augustus 2011

MY BLOG IS MOVING

Hi girls,
Hoi meiden,
A week ago I announced that there where coming up some big changes. I decided that this blog is no longer fitting with my new ideas and that's why I started a new blog at www.thecolorpaletteblog.blogspot.com
I hope I can all welcome you there and I want to thank you all for following me here.
This blog will excist for a few more weeks, but just to help people out who want to follow my new blog. It won't be active on itself anymore.
Een week geleden heb ik aangekondigd dat er veranderen zouden optreden binnenkort. Ik heb besloten dat deze blog niet langer past bij mijn ideeen en daarom ben ik een nieuwe blog gestart op www.thecolorpaletteblog.blogspot.com
Ik hoop dat ik jullie daar ook weer kan verwelkomen en ik wil jullie allemaal erg bedanken dat jullie me hier hebben gevolgd.
Deze blog zal nog een aantal weken blijven bestaan, maar alleen om mensen wegwijs te maken naar mijn nieuwe blog. Het zal niet meer zelf actief zijn.
I got alot of great ideas so come and check it out! Hopefully I meet you there again!
With love Melanie

Ik heb veel grote ideeen dus kom het eens bekijken! Hopelijk zie ik jullie daar weer opnieuw!
Liefs Melanie

1 opmerking:

  1. Thanks Melanie. I have been to your new blog and am following you there now. Best wishes on the new site, I will be there x.

    BeantwoordenVerwijderen