Volgers

dinsdag 3 mei 2011

BM08 Koninginnedag 2011

Dear readers,

Lieve lezers,

It is a little late, i know i know, but I still wanted to show you my manicure on Queensday! It was the best day ever! I went to the market, 7 o'clock... and till 5 o'clock in the afternoon I painted nails, non stop. It was such a populair attraction and so much fun to do, so I will be there again next year girls!

Het is een beetje laat, ik weet het ik weet het, maar ik wilde nog mijn manicure van Koninginnedag laten zien! Het was een super dag! Ik ging naar de vrijmarkt, om ongeveer 7 uur sochtends... en tot 5 uur smiddags heb ik non stop nagels gelakt. Het was echt een hele populaire attractie en zo ontzettend leuk om te doen, dus volgend jaar ben ik er weer meiden!

My own nails were pretty simple, but i liked them:

Mijn eigen nagels waren best simpel, maar ik vond ze leuk:


Click to enlarge.


Klik om te vergroten.


I totally love oranje and there isn't a better day to use it then on Queensday! I choose China Glaze - Breakin, simple but beautiful orange. Then I stamped the crowns in the colors of the Dutch flag: red, white, blue. Super simple, but super fun and effective for a day like this. Can't wait till next year!


Ik ben helemaal gek op oranje en er is geen betere dag om het te gebruiken dan met Koninginnedag! Ik heb gekozen voor China Glaze - Breakin, simpel maar mooi oranje. Daarna heb ik kroontjes er op gestempeld in de kleuren van de Nederlandse vlag: rood, wit, blauw. Super simpel, maar super leuk en effectief op een dag als deze. Kan niet wachten tot volgend jaar!


Didn't you enter my giveaway yet? Don't miss this chance and enter --> giveaway!

With love Melanie


Heb je je nog niet ingeschreven voor mijn giveaway? Mis je kans niet en doe mee --> giveaway!

Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten