Volgers

zaterdag 28 mei 2011

Artdeco - 90

Hi everyone

Hoi allemaal

Unbelieveble how someone can make you feel! I can't share too much details at this moment, but when it is possible I tell you the whole story. A friend of my offered to make a movie about it ;)

Ongelovelijk hoe iemand je kan laten voelen! Ik kan nog niet veel details vertellen op dit moment, maar zodra het kan vertel ik jullie het hele verhaal. Een vriendin van me boodt aan om er een film van te maken ;) kan je nagaan.

Today I am wearing a boring nailpolish of Artdeco, I thought it would be nice to wear something different than China Glaze or O.P.I., but I was wrong. Artdeco - 90:

Vandaag draag ik een saai lakje van Artdeco, ik dacht dat het wel leuk zou zijn om weer iets anders te dragen dan China Glaze of O.P.I., maar ik had t mis. Artdeco - 90:
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

I don't have to say so much, exept that it is an old old old grandma color. There is a little glitter/shimmer in the bottle, but non on the nail. Plus doesn't really cover, well I could have used another layer. But still this isn't a good color for me.

Ik heb er niet zoveel over te zeggen, behalve dat het een oud oud oud oma kleurtje is. Er is een klein beetje glitter/shimmer in het flesje, maar niets op de nagel. Plus dat het niet goed dekt, maar ik had nog wel een extra laagje kunnen gebruiken. Maar dan nog, dit is geen kleur voor mij.

Vote for this months question!
With love Melanie

Stem op de poll van deze maand!
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten