Volgers

zondag 15 mei 2011

China Glaze - Pink Underground

Dear readers

Lieve lezers

Sometimes you think that nothing could go better, but somehow somthing or someone can ruin it all. Well that happened to me yesterday. I met this guy and he is great and we completely match, but a friend of us has got big problems with us being together. I absolutely don't know where it's going to end, but at this moment it doesn't look good. Does someone have the same experience? What did you do to fix it?

Soms denk je wel eens dat het allemaal niet meer stuk kan, maar soms is er iets of iemand die het in een klap kan ruineren. Nou dat is mij dus gisteren overkomen. Ik ben deze man tegen gekomen en hij is echt geweldig en we matchen volledig, maar een wederzijdse vriend heeft er grote problemen mee als we iets beginnen samen. Ik heb absoluut geen idee waar dit gaat eindigen, maar op dit moment ziet het er niet zo rooskleurig uit. Is dit iemand wel eens eerder overkomen? Wat heb je gedaan om het te fixen?

Well I got to do something with my day, so I worked on my paper and I did my nails. Pink always cheers me up so I used China Glaze - Pink Underground:

Nou ik moest iets doen met mijn dag, dus ik heb gewerkt aan mijn paper en heb mijn nagels gedaan. Roze vrolijkt me altijd op dus ik heb China Glaze - Pink Underground gebruikt:
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

Pink Underground is the pink color from the Operation Color Collection. It has got a little violet/blue shimmer in it which makes it special. Like almost all my China Glaze lacquers it's great. The color is real pink and opaque in 2 coats. The shimmer is awesome and it is long lasting. Plus this is a great base to stamp on!


Pink Underground is de roze kleur van de Operation Color Collectie. Het heeft een kleine violet/blauwe shimmer wat het speciaal maakt. Zoals bijna al mijn China Glaze lakjes is deze ook super. De kleur is echt roze en het dekt in 2 coats. De shimmer is geweldig en het blijft ook nog eens mooi lang zitten. Plus het is een geweldige basis om op te stempelen!

Don't forget to enter my giveaway, just a few days left! GIVEAWAY
With love Melanie

Vergeet niet om je in te schrijven voor mijn giveaway, nog maar een paar dagen te gaan! GIVEAWAY
Liefs Melanie

6 opmerkingen:

  1. Als een wederzijdse vriend er zoveel moeite mee heeft... is het dan wel een echte vriend? Ik zou op je gevoel afgaan en je niet laten tegenhouden als het goed voelt! Het roze lakje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En is het nog goed gekomen? Hoop van wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je er naar vraagt!
    Het is nog steeds ontzettend ingewikkeld, maar heb hem nu iig nog eens gezien en hij is gewoon ontzettend leuk, dus we gaan de uitdaging maar aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk elke dag ff mn rondje blogs en moest steeds eraan denken. Zo rot als je iemand leuk vind, maar het ingewikkeld word door anderen. Hoop dat jullie het leuk samen krijgen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. blijf het lief vinden ;)
    Thnx, dat hoop ik zelf uiteraard ook.
    Ik hoop dat ik binnenkort kan vertellen dat alles helemaal op zn pootjes terecht is gekomen! :D

    BeantwoordenVerwijderen