Volgers

zaterdag 23 juli 2011

Claire's Cosmetics - Happy - Earthy

Hi girls,

Hoi meiden,

It feels great to be blogging again! :)
Sometimes it is time for a change and that time is now. I am going to change my layout and the way I make my pictures. It's going to be alot of work, but I don't have to study or to work the next few weeks so I have alot of time to try things out. Do you prefer a background color or something? Let me know!

Het voelt goed om weer te bloggen! :)
Soms is het tijd voor verandering en die tijd is nu gekomen. Ik ga binnenkort mijn layout veranderen en de manier waarop ik de foto's maak. Het zal veel werk zijn, maar ik hoef nu toch niet te leren of te werken dus ik heb de komende weken veel tijd om eens wat dingetjes uit te proberen. Hebben jullie misschien een voorkeur voor een achtergrond kleur ofzo? Laat het me weten!

Today I want to show you a mood polish of Claire's Cosmetics - Happy - Earthy:

Vandaag wil ik jullie een mood polish van Claire's Cosmetics laten zien Happy - Earthy:
3 coats on the photo, click to enlarge.

3 coats op de foto, klik om te vergroten.

These are so much fun! To be honest the quality is not as good as China Glaze or Zoya, but it is just fun :) The most important thing about this kind of nailpolishes: it works. The concept is very funny, but should be able to see the result. That is exactly what you see with this one. There is one little comment... because it works with hot and cold... if you life in a warm country.. you just see the 'hot' version. Another point: your nails need to be long enough to see the result. Conclusion: I love it, but you need to keep these two point in mind when you buy it.

Deze lakjes zijn zo leuk! Om eerlijk te zijn is de kwaliteit niet zo goed als China Glaze of Zoya, maar het is gewoon grappig :) Het belangrijkste met dit soort nagellak is: dat het werkt. Het concept is erg grappig, maar je moet wel het resultaat terug kunnen zien. En dat is precies wat je bij deze ziet. Er is wel een klein puntje waar je rekening mee moet houden... want het werkt met heet en koud... als je in een warm land woont.. dan zie je dus alleen de 'warme' versie. Een ander puntje: je nagels moeten lang genoeg zijn om het resultaat te zien. Conclusie: ik vind het erg leuk, maar je moet de twee bovenstaande punten wel eventjes in gedachten houden wanneer je van plan bent ze te kopen.

At this moment I am busy with many (and when I say many, I mean alot :p) new brands for my shop! So check it out once in a while! www.thecolorpalette.nl
I am also busy with shipping in whole Europe, but that isn't finished yet.

With love Melanie

Op dit moment ben ik bezig met veel (en als ik zeg veel bedoel ik echt heel veel :p) nieuwe merken voor mijn winkel! Dus neem af en toe eens een kijkje! www.thecolorpalette.nl
Ook ben ik bezig met verzenden voor heel Europa, maar dat is nog niet helemaal klaar.
Liefs Melanie

2 opmerkingen: