Volgers

woensdag 5 januari 2011

China Glaze - QT (Cutie)

Hi dear readers

Hoi lieve lezers

Today I am wearing QT of China Glaze. I didn't stamp on it, because I need a simple manicure. This evening we have a little nailpolish party with girls in my class. It is as a start of the new year and because I can teach again after three months. I hope they will like the results and have a good time.

Vandaag draag ik QT van China Glaze. Ik heb er niet op gestempeld, want ik heb een simpele manicure nodig. Vanavond hebben we namelijk een nagellak feestje met de meiden van gym. Het is de start van het nieuwe jaar en ik kan sinds drie maanden echt weer alles lesgeven. Ik hoop dat ze de resultaten mooi vinden en dat ze het leuk vinden.

The cute QT:

Het schattige QT:
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

Big/grote video small/kleine video

The strong points of this nailpolish is the drying time, it's opaque in one coat. But I always use two coats just to be sure. And it is very easy to remove. I did not even talked about the color and this great holographic effect. But it is sometimes difficult to see this effect, if there is no sunlight. That is too bad. Another point that I really dislike is the time till it will chip. I sport alot and after one training half of my nails is chipped. Really sucks. But overall it is a very good product, but just for one day. Or you have to 'repair' it, but then it will be not as beautiful as it is in the first place.

De sterke punten van deze nagellak is droogtijd, het dekt echt in een coat. Maar ik gebruik er altijd al twee uit gewoonte. En het is super simpel om te verwijderen. Dan heb ik nog niet eens gesproken over de kleur en het geweldige holografische effect. Maar soms is het lastig dit effect te zien, als er bijvoorbeeld geen zonlicht is. Dat is wel balen. Een ander punt waar ik niet tevreden over ben is dat het razend snel chipt. Ik sport veel en na een training is de helft van mijn nagels gechipt. Really Sucks. Maar overall is het een goed product, maar gewoon voor een dag. Of je moet het 'repareren', maar dan wordt het nooit meer zo mooi als dat het eerst was.

Do you like the video's? I think it is so funny to make, but I am curious to the reactions.
With love Melanie

Vinden jullie de video's leuk? Ik vind het wel grappig om ze te maken, maar ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Liefs Melanie

1 opmerking: