Volgers

maandag 3 januari 2011

China Glaze - Second Hand Silk

Dear readers

Lieve lezers

At this moment I am listing to something about communication. The teacher is pretty funny, what makes it more interesting. I am totally ready to start again. But I have to admit that I like it that I can sleep till 9 o'clock ;)

Op dit moment ben ik aan het luisteren naar een college over communicatie. De docent is best grappig, wat de stof wat minder droog maakt. Ik ben helemaal klaar om weer aan het werk te gaan. Maar ik moet toegeven dat ik het wel prettig vind dat ik kan uitslapen tot 9 uur ;)

A nice nailpolish that is great to wear to work or school. It is pink, but not 'too'.. Let take a look.

Een leuke nagellak die prima is om te dragen naar je werk of naar school. Het is roze, maar niet 'te'.. Laten we eens kijken.
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

This was one of my first China Glaze nailpolishes. I thought that this would be most gorgeous pink that there would exist. I must say that there are now way more impresive pinks, but it has got still a place in my heart. That's why I want to show you it. Application is great and it is very easy to remove. The drying time is average, but not very slow. It is a cute pink color and I would buy it again with about any doubt.

Dit was een van mijn eerste China Glaze nagellakjes. Ik dacht dat dit de aller mooiste roze lak zou zijn die er bestaat. Ik moet zeggen dat ik nu vind dat er mooiere en indrukwekkendere roze lakken zijn, maar het heeft wel een speciaal plaatsje. Daarom wil ik jullie heb toch graag laten zien. De applicatie is prima en het is erg makkelijk om te verwijderen. De droogtijd is gemiddeld, maar niet erg langzaam. Het is een schattige roze kleur en ik zou het zo opnieuw kopen zonder twijfel.

I have to listen again ;)
See you tomorrow.
With love Melanie

Ik moet weer verder luisteren ;)
Tot morgen.
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten