Volgers

dinsdag 4 januari 2011

Diamond Cosmetics - Hi Ho Silver

Hi girls

Hoi meiden

Big new, big new! Yesterday I thought.. oke.. I just try it.. me making a youtube video, turned out that it was pretty funny, plus I think that it really gives a more complete vision of the nailpolish. I make two videos at a time. The first will be me showing and telling about the nailpolish and the second one will be showing the bottle and my nails. So from now on I will make youtube videos of all my nailpolish. But I own alot, so it will take awhile before everything is filmed. From now on, if there is a video, there will be a possibility to click on the link beneath the photo. I hope you enjoy it!

Groot nieuws, groot nieuws! Gisteren dacht ik.. oke.. ik probeer het gewoon eens een keer.. ik die een youtube video maakt, bleek eigenlijk wel grappig te zijn, dus dat ik vind dat het nu een completere visie geeft op de nagellak. Ik maak twee video's per keer. De eerst zal ik de nagellak laten zien en hierover vertellen en de tweede is het showen van de nagellak in het flesje en op de nagels. Dus vanaf vandaag wil ik youtube video's maken van al mijn nagellak. Maar ik heb er erg veel, dus het zal wel een poosje duren voordat alles gefilmd is. Vanaf nu, als er een video beschikbaar is, zal er een mogelijkheid komen om te klikken op de link onder foto. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

The first one I tried was Hi Ho Silver of Diamond Cosmetics.

De eerste die ik probeerde was Hi Ho Silver van Diamond Cosmetics.
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

Large/grote video small/kleine video

This is a very interesting nailpolish. The colors are grey and silver, but with a purple glow in it. I doubt if it is really a duochrome, because the effect is not always visible. With bad or no light the nailpolish will become simple grey. Not very special, but still beautiful. Diamond Cosmetics is pretty cheap in The Netherlands, but the quality is great!

Het is een hele interessante nagellak. De kleuren zijn grijs en silver, maar met een paarse gloed er in verwerkt. Ik twijfel of het een echt duochroom is, want het effect is lang niet altijd zichtbaar. Met slecht of geen licht wordt de nagellak heel simpel grijs. Niet heel speciaal, maar nog wel mooi. Diamond Cosmetics is best goedkoop in Nederland, maar de kwaliteit is erg goed!

I go to the university now, I hope the trains doesn't have problems anymore. *sigh*
With love Melanie

Ik ga nu naar de universiteit, ik hoop de de treinen gewoon rijden. *zucht*
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten