Volgers

donderdag 4 november 2010

GOSH - New Years Collection 2010

Hi girls

Hoi meiden

I just received a press-mail from GOSH. Take a look at there new New Years Collection.

Ik heb net een pers-mail ontvangen van GOSH. Neem een kijkje bij de nieuwe New Years Collectie.
First of all the nailpolish ofcourse. It is called Blue Monday and it will be 6,99 euro. Seems like a very nice shade!

Als eerste natuurlijk de nagellak. Het heet Blue Monday en het zal verkocht worden voor 6,99. Het lijkt me een hele mooie kleur!

This quartro eyeshadow is called Platinum. It has got four nude-party colors, very nice. I don't wear eyeshadow alot, but this is really something that I will try for the holidays! It will cost 9,99 euro.

Deze quartro eyeshadow heet Platinum. Het heeft vier nude-party kleuren, heel mooi. Ik draag zelf bijna geen oogschaduw, maar dit is echt iets wat ik ga proberen voor de feestdagen! Het zal 9,99 euro kosten.





These are must haves for most people! Classic Grey and Sky High! 6,99 euro.

Dit is echt een must have voor de meeste mensen! Classic Grey en Sky High! 6,99 euro.







To make your holiday complete a nice finish for the lips. Try it with GOSH intens lip colour's Pink Beige and Red!

Om je feestdagen compleet te maken een mooie finish voor de lippen. Probeer het met GOSH intens lip colour's Pink Beige en Red!

Ready for the holidays! Available from 22 november, Kruitvat.
With love Melanie

Klaar voor de feestdagen! Verkrijgbaar vanaf 22 november bij de Kruitvat.
Liefs Melanie

5 opmerkingen:

  1. I really like the blue polish and the glosses. I haven't found a local store that carries Gosh. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar even serieus... Blue monday?
    Die heb ik al... maandenn.. ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die nagellak van Gosh heb ik eigenlijk al best wel een tijdje.... hij is wel zeker heeel mooi!! zeker de moeite waard om op te halen!!! het is een beetje de blauwe versie van Gasoline!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @MeganHarmeyer Maybe we can swap sometime!

    @Lola serieus?! :|

    @Nena Ik had het ook al gehoord van Lola, maar wat vreemd zeg dat ze hem dan nu 'opnieuw' uitbrengen onder dezelfde naam! Gelukkig is ie wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ja heel raar, ik heb Blue Monday ook al een tijd!

    BeantwoordenVerwijderen