Volgers

dinsdag 16 november 2010

My Girls!

Hi everyone

Hi allemaal

Part II of today. I love this song:

Deel II van vandaag. Ik hou van dit liedje:

Now shout, My girls, We're stronger then one!
Now shout, And sometimes, We got to have fun!

It's Christina Aguilera's My Girls.

Het is van Christina Aquilera My Girls.

And we were very very strong last weekend! Except me and my foot, but the girls there very good! In my group there are 24 girls, all with there different sorts of character and talents, but they are all great.

En we waren echt heel heel sterk afgelopen weekend! Behalve ik en mijn voet, maar de meiden waren echt heel erg goed! In mijn groep zitten 24 meiden, allemaal een ander karakter en ieder zijn eigen talenten, maar ze zijn allemaal fantastisch.

Last weekend they won 3 times gold, 4 times silver and 1 time bronze. I'm very proud!
With love Melanie

Afgelopen weekend hebben ze 3 keer goud, 4 keer zilver en 1 keer brons gewonnen. Ik ben zo trots!
Liefs Melanie

2 opmerkingen:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven hoe goed ze het gedaan hebben!! Ze zijn echt fantastisch die meiden. En natuurlijk ben ik extra trots op mijn eigen meisje :-D
    Ik ben zo hard aan het hopen dat ze dit allemaal het hele seizoen vol gaan houden!! Dat zou wel super zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa ben zooo ontzettend trots op iedereen! En kan je nagaan dat niemand op zijn aller best heeft gepresteerd, dus er zit nog veel meer in!
    Dus vanavond gaan we er voor vol tegenaan!:D

    BeantwoordenVerwijderen