Volgers

zondag 11 juli 2010

China Glaze - Dorothy Who

Hey Everyone,

Hoi Allemaal,

Thrilling today! In 6 hours Holland plays against Spain for the Worldtitle. Ofcourse I hope that Holland will win, but we don't have an easy opponent, so that will be hard for our team! I'm ready!

Spannend spannend vandaag! Over 6 uur speelt Nederland tegen Spanje voor de wereldtitel. Uiteraard hoop ik dat Nederland wint, maar we hebben niet de minste tegenstander, dus dat wordt hard werken voor ons elftal! Ik zit er in ieder geval al klaar voor!

Because my orange manicure isn't ready yet, I'll show you a laquer of last week. I get a lot of positive responses about this one. Also from people who are not into the nailpolish. People said that they didn't know that a blue nailpolish could be this beautiful.
China Glaze Dorothy Who:

Omdat mijn oranje manicure nog niet klaar is eventjes een lakje van vorige week. Ik kreeg hier veel positieve reacties op. Ook van mensen die niet zo into de nagellak zijn. Veel werd gezegd dat ze niet wisten dat een blauwe nagellak zo mooi kon zijn.
China Glaze Dorothy Who:

On the photo 3 coats, click to enlarge.

Op de foto 3 coats, klik om te vergroten.

I think it is an amazing color. I love outstanding color and glitter and special effects in nailpolish. And this is a good example. There are 3 coats needed for good covering. But it dries very fast, so it will not take all your time by using this laquer.

Ik vind het zelf echt een waanzinnige kleur. Ik hou wel van opvallende kleuren en glittertjes en speciale effecten in nagellak. En dit is er gewoon een goed voorbeeld van. Er zijn 3 laagjes nodig voordat het echt goed dekt en het het bedoelde effect geeft. Maar het droogt erg snel en daardoor duurt het even lang voordat het netjes op je nagels zit als bij een nagellak die met minder laagjes dekt.

Especially in the sun this one is hot, because the light comes from a determined angle and then you see this wonderful glittering on the nails.

Vooral in de zon is het echt super, want het licht valt natuurlijk van een bepaalde kant en zo krijg je een prachtige schittering over je nagels. Je kan ze niet missen!

The only negative point is, but it has nothing to do with the laquer itself, that it is not suitable for work. This too prominant.

Het enige wat ik wel een nadeel vind, maar goed dat heeft weinig met de lak zelf te maken, is dat het niet gedragen kan worden naar het werk. Daar is ie te opvallend voor.

It's starting to thunder, so I will close. I wish everyone a nice sunday and for you watch the game tonight have fun and don't eat your nails ;)
With love Melanie

Het begint hier te onweren, dus ik ga afsluiten. Ik wens iedereen een hele fijne zondag en voor wie kijkt vanavond veel plezier met het voetbal en niet je nagels opeten door de spanning he ;)
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten