Volgers

dinsdag 6 juli 2010

China Glaze - Passion In The Pacific

Dear readers,

Lieve Lezers,

Today again a wonderful polish from China Glaze. If it is correct I will receive practical the whole collection of OMG, so soon you may expect these on my blog. For now no holographic stuff, but a georgous turquoise color.

Vandaag weer een geweldig mooi lakje van China Glaze. Als het goed is krijg ik vanmiddag praktisch de hele collectie van OMG binnen, dus die kunnen jullie binnenkort verwachten. Voor nu dus nog eventjes geen holografisch gebeuren, maar een geweldig mooie turkooise lak.

What should I say, I'm in love with this color :)
China Glaze - Passion In The Pacific:

Tja wat zal ik zeggen, ik ben verliefd op de kleur :)
China Glaze - Passion In The Pacific:

On the photo 2 coats, click to enlarge.

Op de foto 2 coats, klik om te vergroten.

Look... everyone has got to agree.. so beautiful turkquoise. And in the picture the light isn't very well, so if it does it will give a beautiful shine on your nails. Absolutely a color for the summer.

Kijk dan... daar moet iedereen het toch wel over eens zijn.. zo mooi turkoois. En nu valt het licht nog niet eens goed, kan je nagaan zo'n prachtige schittering op je nagels. Absoluut een kleurtje op de zomer.

It's easy to apply en in 2 coats it will cover your nails. Is it a proper lacquer to stamp on? I don't know.. I tried blue, but it wasn't nice. I will try in a while all my stamp colors on this one.

Het is makkelijk aan te brengen en in 2 coats is het ook echt dekkend. Een geschikt lakje om op te stempelen? Ik weet het niet.. ik had blauw uitgeprobeerd, maar dat stond echt niet mooi. Ik zal over een poosje eventjes al mijn stempelkleuren er op uitproberen.

A disadvantage is that you constantly stare at your nails, but if it is really a negative thing...
Het nadeel is dat je er zelf constant naar blijft staren, maar of dat echt een nadeel is valt te betwijfelen.

I will wrap my gifts for the game tomorrow. I know it's going to be a fun afternoon/evening. And after that I will prepare some things for my class for this afternoon. And tonight I will be in front of my tv ofcourse, hoping that Holland can win and goes to the finales. That would be amazing!

Ik ga mijn cadeautjes inpakken voor het spel van morgen. Het wordt vast een hele gezellige middag/avond. En daarna zal ik nog wat dingen voorbereiden voor mijn les van vanmiddag. En vanavond uiteraard voor de tv en hopen dat Nederland kan winnen en in de finale terecht komt. Dat zou wel echt heel gaaf zijn!

Have a nice day and see you soon.
With love Melanie

Fijne dag nog iedereen en tot snel.
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten