Volgers

maandag 19 juli 2010

M64 Jamaica

Hi everybody,

Hoi allemaal,

I just had a wonderful day, this morning I worked and after that I just lay down in my backyard. At this moment I am busy with a book, Het Venetiaanse Huis, and it is not thrlling, but the relationships are so complex and so well written that you just want to read it non-stop.
That's why today I did not have time to do some swatches.

Ik heb een heerlijke dag gehad, vanmorgen wat gewerkt en daarna lekker in de tuin gelegen. Ben nu bezig in een boek, Het Venetiaanse Huis, en het is niet echt spannend ofzo, maar de relaties zijn zo ingewikkeld en zo goed uitgewerkt dat je eigenlijk non-stop door wilt lezen. Daarom ben ik vandaag ook niet toegekomen aan swatches.
Click on the photo to enlarge.

Klik op de foto om het te vergroten.

With image plate M65 I made this green flower pattern on my, ugly, yellow etos color. The result isn't really showing off in this photo, but it's really blasting in real life, especially with some sunlight. And because of the color combination and the flowers I immediatley had to think about Jamaica. I would love to travel there some day!

Met image plate M65 heb ik deze groene bloemen gemaakt op mijn, lelijke, gele etos kleurtje. Het komt niet helemaal tot zijn recht in deze foto, maar het was echt een knalle kleurtje, vooral met zonlicht er op. En door de kleuren combinatie met bloemen moest ik direct aan Jamaica denken. Daar wil ik echt nog wel eens ooit naar toe!

I am going to make some meringue, tomorrow I will make my own strawberry icecream and for the crunch I will put my handmade meringue through it. I shall let you know if it did worked out the way it was meant to be.
With love Melanie

Ik ga nu verder met het maken van schuimpjes, morgen ga ik namelijk zelf aardbeien ijs maken en voor de crunch gaan er dan zelf gemaakte schuimpjes doorheen. Ik zal morgen of overmorgen wel laten weten of het gelukt is.
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten