Volgers

zaterdag 4 september 2010

Essence - Gold Rush

Hi everybody

Hoi allemaal

Vote on my my poll!

Stem allemaal op de poll!

What a day, today I had a course to learn how to school new teachers. It took the whole day and at the end I didn't really learned anything new. It became pretty quick boring, but oke I only have to do some assignments and then I'm done and then I can teach them and that's what matters in the end.

Zo wat een dag zeg, vandaag cursus gehad om nieuwe trainsters op te leiden. Het duurde de hele dag en ik heb eigenlijk niets nieuws geleerd. Dus dan wordt het al snel saai, maar goed nu nog wat opdrachten en dan is het klaar en dan mag ik ze begeleiden en daar gaat het uiteindelijk om.

Yesterday I bought some new lacquers from the city of Essence, just to try the new ones, But then I thought of how many I still have to show you, so today Gold Rush:

Ik had gisteren nog wat nieuwe lakjes mee genomen uit het dorp om gewoon eventjes uit te proberen en een groot aantal nieuwe van Essence, maar ik heb jullie nog lang niet al mijn Essence lakjes laten zien, daarom vandaag Gold Rush:

3 coats on the photo, click to enlarge.

3 coats op de foto, klik om te vergroten.

I can be short about this, I love this one. Light gold color that match my skintone very well. I dries in no time, super efficient for stamping and it is still a very proper nailpolish.

Hier kan ik erg kort over zijn, ik vind hem namelijk super. Licht goude kleur die goed bij mijn huidskleur past. Droogt binnen no time, super geschikt om op te stempelen en geef toch een hele degelijke uitstraling.

I will visit a forum and make a diagram for my study and then read something and sleep.
Enjoy your weekend.
With love Melanie

Nu nog wat rondhangen op een forum en een schema maken voor mijn studie en dan lekker lezen en slapen.
Nog een fijn weekend.
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten