Volgers

dinsdag 28 september 2010

Rimmel - Blue My Mind

Hi everyone

Hoi allemaal

Busy day, busy week. But friday it is all done, then a couple of days off and then I will start with my internship! I'm very excited. For the ones who are interested, I am going to do research to the need of adolecents between 14 and 25 for a consultation hour about sexual health. It might sound more scary then it is, it is just purelyif they would seek for help if they are facing problems. It will be my own research, with my own name. Other students are going to do parts of someone elses research. So I am pretty proud that I have reached this.

Drukke dag, drukke week. Maar vrijdag is het als het goed is klaar, dan een paar daagjes vrij en dan begint mijn stage! Super veel zin in. Voor degene die geinteresseerd zijn, ik ga een onderzoek doen naar de behoefte van jongeren tussen de 14 en 25 voor een spreekuur over seksuele gezondheid. Dit klinkt misschien enger dan het is, maar het gaat er dus puur om of ze hulp zouden zoeken in geval van problemen. Het wordt echt mijn eigen onderzoek, met mijn eigen naam er onder. Terwijl veel andere studenten gedeeltes van andere onderzoeken zullen doen. Dus ik ben echt best heel trots op dat ik dit nu al heb kunnen bereiken.

Today a nailpolish that matches my mood of today, sometimes it just do go the way you want it. Blue My Mind of Rimmel:

Vandaag een lakje wat goed bij mijn mood van vandaag past, soms wil het gewoon niet helemaal zoals je wil. Blue My Mind van Rimmel:

2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

Is opaque, but in the first layer it looks more purple then blue. After the second it become more blue, but if you look at the picture you see a little purple influence. I personally think it is real beautiful. Nice dark blue. Rimmel has got a nice big brush, perfect! Appling is super easy, like the remvoing. And what I also like is that it doesn't chip fast.

Dekt prima, maar na de eerste laag lijkt het meer paars dan blauw. Bij de tweede wordt het al blauwer, maar als je naar de foto kijkt zie je wel wat paarse tinten er in. Ik vind het zelf een heel mooi lakje. Lekker donker blauw. Rimmel heeft een heel handig breed kwastje wat het aanbrengen makkelijker maakt, ideaal! Aanbrengen is dus super makkelijk, net als het verwijderen. Wat ik ook fijn vind is dat deze niet snel chipt.

Today is the last they everybody can vote and september 30th I will review the results!
With love Melanie


Alleen vandaag kan er nog gestemt worden op de poll en 30 september zal ik de uitslag beschrijven!
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten