Volgers

zaterdag 30 oktober 2010

China Glaze - Paper Chasing

Dear readers

Lieve lezers

I've been writing this blog for already 5 months and I am so happy that I started it. I have got so many nice contacts and reacties from all over the world. My last new visitor is from Israel! That is amazing! I never expected this when I started. And in the mean time I have almost 200 followers and over 5000 views. Great!

Ondertussen ben ik alweer 5 maanden aan het bloggen en ik ben zo blij dat ik er mee begonnen ben. Zulke leuke contacten en reacties van over de hele wereld. Ik bedoel laatste nieuwe bezoeker kwam uit Israel! Geweldig toch! Dat had ik allemaal niet verwacht toen ik hiermee begon. En ondertussen heb ik alweer bijna 200 volgers en al ruim 5000 views gehad. Super!

Today I want to show you a lacquer of China Glaze. This is what is really: green! Paper Chasing:

Vandaag wil ik een nagellak van China Glaze laten zien. Dit is wat je zegt: groen! Paper Chasing:
3 coats on the photo, click to enlarge.

3 coats op de foto, klik om te vergroten.

This one is pretty sheer, but after 3 coats it is acceptable to wear. I think this one is oke, it is absolutely not my favorite, because green is just not my favorite color. But when I look at all the other points: it's cheap, it's opaque, it's easy to apply, it's easy to remove, it will last very long on your nails. So If you like green or if you are in need for a grass-green nailpolish, this will do it for sure!

Deze is best wel sheer, maar na 3 coats is het wel acceptabel om te dragen. Ik denk dat het een aardig kleurtje is, maar het behoort zeker niet tot mijn favorieten, maar dat is gewoon omdat groen niet mijn favoriete kleur is. Als ik naar naar de overige punten: het is goedkoop, het dekt, het is makkelijk aan te brengen, het is makkelijk te verwijderen, het blijft lang mooi op je nagels. Dus als je van groen houdt of als je een gras-groen lakje nodig hebt, deze doet het prima!

While I am writing this Toulouse and Paris are both on my lap. They are watching the letters appearing on the screen. They are so interested in this, I think I have to give there love to you!
With love Melanie

Nu ik dit aan het schrijven ben liggen Toulouse en Paris beiden op mijn schoot. Ze kijken naar alle lettertjes die op het scherm verschijnen. Ze zijn er nogal in geinteresseerd, dus ik zal ook liefs van hun doen!
Liefs Melanie

1 opmerking: