Volgers

zaterdag 2 oktober 2010

China Glaze - Pool Party

Hi everyone

Hoi allemaal

Today I had to give my training first and after that we went to Amsterdam to get our new dresses for the club. They are super pretty and the best part is that noday in this region has got such beautiful dresses. Nice hot colors.

Vandaag heb ik eerst lesgegeven en daarna zijn we naar Amsterdam geweest om onze nieuwe pakjes voor de vereniging. Ze zijn waanzinnig mooi geworden en het leukste is dat niemand in onze regio zulke mooie clubpakjes heeft. Lekker felle kleurtjes.

Just like my nailpolish today! China Glaze - Pool Party

Net als mijn nagellak vandaag! China Glaze - Pool Party
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

This one is so amazing! I like prominent colors and nobody can miss this one. So hot red/pink! I expected to be more pink, but this wasn't bad either. If you take a look at the bottle it looks lighter, but it will turn out a little darker on the nail.

Dit is toch zo geweldig! Ik hou van opvallend en dit is echt niet te missen. Zo fel rood/roze! Ik verwachtte een meer roze tint, maar deze veel absoluut niet tegen. Je kan zien in het flesje lijkt de kleur lichter, maar dat wordt dus wat donkerder op de nagel.

Maybe it is not very suitable for fall/winter, but I don't really care. I look at my cabinet and I think want I would like that day, and that's how I choose my colors. Not per season or whatever, but I like to match the colors with my outfits.

Misschien niet helemaal geschikt voor de herfst/winter, maar ik hou daar niet zo erg rekening mee. Ik kijk naar mijn kast en dan denk ik oke waar heb ik vandaag zin in, en zo kies ik mijn kleurtje uit. Niet per seizoen ofzo, maar ik hou er wel rekening mee wat voor een kleding ik aan trek.

I saw that tonight Finding Nemo would be on tv this evening. I didn't see that movie for so long, but I really love Pixar movies.

Ik zag dat vanavond Finding Nemo op tv komt. Die heb ik al zoolang niet gezien, maar ik hou echt van de Pixar movies.

Don't forget to enter my giveaway (click here).
Enjoy your evening.
With love Melanie


Vergeet niet om je in te schrijven voor mijn giveaway (klik hier).
Fijne avond allemaal.
Liefs Melanie

6 opmerkingen:

  1. love this on u! :) pretty sheer thou.. but fantastic colour!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik hou niet zo van roze, maar neon's zijn een van mijn favo's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh Mel, nou ben ik helemaal nieuwsgierig naar de pakjes!! Kan je niet even een foto maken vast :D Kan niet wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pool Party is so pretty! it was one of my favorites, next to Flip Flop Fantasy :)

    gah, i loooove Finding Nemo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really lovely shade, love it!

    I LOVE Nemo, I saw it like a hundred times and I'll watch even more. Never enough of Nemo, he is so cute!!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen