Volgers

vrijdag 26 november 2010

China Glaze - 2NITE

Goodmorning girls

Goedemorgen meiden

Tonight I will celebrate my birthday for the last time this year, but it's going to be good, I feel it!
Vanavond zal ik mijn verjaardag voor de laatste keer vieren dit jaar, maar het wordt vast heel gezellig!

That's why I want to show you 2NITE of China Glaze:

Daarom wil ik jullie vandaag 2NITE van China Glaze laten zien:
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

It is a holographic nailpolish from the OMG collection. This one I really adore. Because the holographic effect is very good visible in this one. One coat could be enough, but to be sure I used 2 coats. It dries very quick and I love that. Also very easy to remove. Sometimes I hear people complain about chipping very fast, but with this one I never experienced that.

Het is een holografische nagellak van de OMG collectie. Ik ben echt gek op deze, want het holografische effect is duidelijk zichtbaar bij deze. Een coat is genoeg, maar voor de zekerheid heb ik een tweede coat gebruikt. Het droogt erg snel en daar hou ik wel van. Net zoals het verwijderen wat erg makkelijk is. Soms hoor ik mensen klagen over het feit dat deze lakken snel chippen, maar met deze heb ik dat nog nooit ervaren.

I am going to do my nails for tonight!
Have a nice day!
With love Melanie

Ik ga mijn nagels doen voor vanavond!
Geniet van je dag!
Liefs Melanie

5 opmerkingen: