Volgers

dinsdag 2 november 2010

Diamond Cosmetics - Smokey Rose

Good morning!

Goedemorgen!

Today I have to work at home on my research and the results so far so very interesting! I really like to work on it, because it is very important to know how the situation is and how adolescents think of this subject. Because at this point, I really think that people are focussing on the wrong points. Wouldn't it be great if I can make a difference?

Vandaag heb ik een thuiswerk dag voor mijn onderzoek en de resultaten tot nu toe zijn zo interessant! Ik vind dit dus echt leuk werk om te doen, omdat het gewoon belangrijk is om te weten hoe een situatie momenteel is en hoe adolescenten denken over bepaalde zaken. Op dit moment focussen mensen te veel op de verkeerde punten. Maar zou het niet geweldig zijn als ik een verschil zou kunnen maken?

When I was very young I always wanted to make the world a little bit better. And now I am almost 22 and I still want it. But I have to admit that there are more limitations then I knew when I was 4 ;) I find out that if you focus on something that it might be better for a small group of people, but if you try to do something way to big nobody will benefit your efforts.

Toen ik nog erg klein was wilde ik altijd de wereld een stukje beter maken. En nu ben ik bijna 22 en ik wil het nog steeds. Maar ik moet toegeven dat er wat meer beperkingen zijn dan ik dacht dan toen ik 4 was ;) Ik heb ondervonden dat je beter kan focussen op een kleine groep, dan iets groots waarmee je niemand bereikt.

Did you ever dreamed of making the world a better place?

Heb jij er ooit over gedroomd om de wereld een mooiere plaats te maken?

Back to business! I want to show you this one of Diamond Cosmetics. I have to say, I tried one and I fel in love with this relative cheap nailpolish!

Back to business! Ik wil jullie het volgende lakje van Diamond Cosmetics laten zien. Ik moet zeggen, ik heb er ooit een geprobeerd en ik werd er meteen verliefd op, terwijl het toch relatief goedkope nagellak is!
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

When I saw a swatch of this one on the internet I knew I had to have this one! :) This is so beautiful and I never saw this color by another brand. Diamond Cosmetics is very easy to apply. Really, and if you make a mistake it is easy to make some changes to make it still look perfect! Beautiful cream in my opinion. What do you girls think of Diamond Cosmetics?

Toen ik een swatch zag van deze nagellak op internet dacht ik echt die moet ik hebben! :) Het is zo mooi en ik heb deze kleur ook nog nooit bij een ander merk gezien. Diamond Cosmetics is zo makkelijk om aan te brengen. Echt, en als je een foutje maakt dan is het heel simpel om het bij te werken en dan ziet het er nog steeds perfect uit! Prachtige creme naar mijn mening. Wat vinden jullie van Diamond Cosmetics?

If I'm right today I will get a whole bunch of new Diamond Cosmetics! Can't wait!
With love Melanie

Als ik het goed heb komt vandaag weer een heel pakket met nieuwe Diamond Cosmetics binnen! Ik kan niet wachten!
Liefs Melanie

4 opmerkingen:

  1. Ah, wat heb je besteld? Altijd leuk om te lezen wat anderen nieuw hebben gekocht :D
    Ik heb zelf net een paar nieuwe ChG´s binnen van de nieuwe Holiday collectie. Erg leuk!

    Had je m´n sms gister trouwens nog gekregen? Kan nergens het adres voor die cursus van morgen vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. smokey rose looks AWESOME!

    I tagged you in a post! Check it out here: http://toesthattwinkle.blogspot.com/2010/11/fourty-two.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey i tagged you in my most recent post [award]
    check it out :D !

    http://gryffindorx3.blogspot.com/2010/10/happy-halloween-everyone.html

    - kathy ♥

    BeantwoordenVerwijderen