Volgers

dinsdag 16 november 2010

My Birthday China Glaze - Purple Panic

Hi girls,

Hoi meiden,

Part III!
Today is my birthday and I am 22 now! :) The first present I got this morning was an extra nailpolishreck! And it is sooo pretty next to the one I already have. Realllllly happy with it! And I got one of my kitties, but I really can not chose with one I want to 'get'. Ofcourse I both have them already, but I decided that I get the half of each cat and the other have I bought it myself. So now Paris and Toulouse are both my gifts for today! :)

Deel III!
Vandaag is mijn verjaardag en ik ben nu 22 :) Het eerste cadeau wat ik kreeg vanmorgen was een tweede nagellakrek! Het is zooo mooi naast die andere die ik al had. Ben er zoooooo blij mee! En ik heb een van mijn katjes gekregen, maar ik kon echt niet kiezen welke ik voor mijn verjaardag wil 'krijgen'. Natuurlijk heb ik ze allebei al ruim een maand, maar ik heb besloten dat ik van elk katje de helft krijg en de andere helft zelf heb gekocht. Nu zijn Paris en Toulouse allebei cadeautjes voor mijn verjaardag! :)

I love neons so this is my color for my birthday! China Glaze - Purple Panic

Ik hou zo van neons, dus dit is de kleur voor mijn verjaardag! China Glaze - Purple Panic
3 coats on the photo, click to enlarge.

3 coats op de foto, klik om te vergroten.

I just love neons! They are so pretty! And I love it when people really notice my nails all the time! This is my first neon but I expected it to be more purple. I mean the name is Purple Panic.. But it is really pink in my opinion. It dries matte, something I don't really like, but the effect is so shiny after a topcoat. This is really a nailpolish I recommend to everyone!

Ik hou gewoon van neons! Ze zijn zo mooi! En ik hou er van als mensen mijn nagels altijd zien! Dit was mijn eerste neon, maar ik verwachtte dat het meer paars zou zijn. Ik bedoel de naam is Purple Panic.. Maar het is echt roze naar mijn mening. Het droogt matte op, iets dat ik niet echt mooi vind, maar het effect is zo glimmend na een topcoat. Het is echt een nagellak die ik iedereen aanbeveel!

I am going to lie down with my leg up and enjoying my birthday cake!
With love Melanie

Ik ga op de bank liggen met mijn been omhoog en genieten van mijn verjaardagstaart!"
Liefs Melanie

7 opmerkingen: