Volgers

vrijdag 18 juni 2010

Catherine Arley - 138

Good afternoon everyone,

Goedemiddag iedereen,

Sometimes you have days that not eveything is going the way you wanted, this is one of those days for me. But don´t be sad, we will review a cheerfull nailpolish and everything looks shinny (orange) again.

Soms heb je wel eens van die dagen dat niet alles gaat zoals je het graag zou willen, nou dit is dus zo'n dag voor mij. Maar niet getreurd, vandaag zullen we een vrolijk lakje bespreken en alles zal er weer stralend (oranje) uit zien.

Today Catherine Arley:

Vandaag Catherine Arley:

2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

I never heard about this brand before. I don't know if it is a big brand of something, but it was a gift from my parents when they came back from their trip around Italy. As you may know.. my favorite colors are definitely pink and... ORANGE! It is an easy laquer to bring on to the nails, it dries nice and fast and there is some metallic shine. If you take a look at the picture it seems to cover badly but because of the shine it doesn't look this way in real life. I think the shine is a big benefit.

Ik had nog nooit van dit merk gehoord. Ik heb geen idee of het een groot merk is of niet, maar het was een cadeautje van mijn ouders toen ze terug kwamen van hun rond reis in Italië. En zoals je misschien wel weet.. mijn favoriete kleuren zijn absoluut roze en... ORANJE! Het is een makkelijk lakje om aan te brengen, het droogt snel en er is een metallic glans. Als je naar de foto kijkt lijkt het echt slecht te dekken, maar op een of andere manier zie je dit niet in het echt en dit komt door de glans. Ik denk dus echt dat dit lakje het van de glans moet hebben.

I have no idea if you can buy it in Holland or on the internet.. but what is more beautiful than a nailpolish that is given to you with love?!

Ik heb geen idee of je dit in Nederland of op internet kan kopen.. maar wat is er nou mooier dan een nagellak die met liefde is gegeven?!

One thing is for sure. Tomorrow our national Dutch team will make sushi out of Japan and I'll support them with my orange manicure!
With love Melanie

Een ding is zeker. Morgen zal het Nederlands elftal sushi maken van Japan en ik zal ze aanmoedigen met mijn oranje manicure!
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten