Volgers

woensdag 23 juni 2010

Essence - Space Queen

Good afternoon everyone,

Goedemiddag iedereen,

O so nice the sun and the high temperature! Unfortunately I have to stay inside because tomorrow will start my tests, difficult stuff. So no sun for my this week. 1 july is the last one and then I'll have a nice holiday.
Today a cheap brand that you can buy by Kruitvat (Holland) Essence:

Ow heerlijk he dat zonnetje en die hoge temperatuur! Helaas zit ik nog binnen want morgen beginnen mijn tentamens, pittige stof. Dus voor mij nog eventjes geen zon de komende week. 1 juli is de laatste en daarna heb ik lekker vakantie.
Vandaag een goedkoop merk wat gewoon bij de kruitvat te koop is Essence:


On the photo 2 coats, click to enlarge.

Op de foto 2 coats, klik om te vergroten.

Space Queen is a transparant laquer with glitter in many colors. This is nice because you can were it like on the photo or you can wear in on a other nailpolish. I will show you that soon so you can see the celebratory effect.

Space Queen is een transparante lak met glittertjes in vele kleuren. Het leuke hiervan is, is dat je het gewoon zo kan dragen zoals op de foto, maar ook over andere lakjes heen. Dat zal ik binnenkort wel een keer swatchen en dan kan je zien wat een leuk feestelijk effect het geeft.

I'm personally happy with this nailpolish. It applies nicely, the glitters are good and I is pretty long lasting for a laquer of Essence. A annoying point is the removing part. Because of the glitters the wad of cotton wool will tear out and there allways stay some glitters behind that you can't remove. But this is happing with almost al the nailpolishes that contains glitter.

Zelf ben ik best tevreden over de nagellak. Het smeert wel aardig, de glitters vallen goed op en het houdt vrij lang voor een nagellak van Essence. Een irritant nadeel is het verwijderen. Door de glitters scheuren je watjes en de glittertjes blijven altijd wel ergens achter. Maar dit zal je bij veel nagellak hebben met glitters.

There is a rumour and I like to speak out my opinion against it. The laquers of Essence are sold for 1,29, but a low price doesn't always have to mean bad quality. I mean, ofcourse is the quality not as good as China Glaze of O.P.I., but for this amount of money it's good enough.
I hear some people say that it dries to fast, but I paint my nails with a normal speed and I never experienced this problem. My conclusion is that I think it is an good sugestion to start a collection of if you are young and you don't have much to spend.

Ik wil wel eventjes een gerucht uit de wereld helpen. De lakjes van Essence zijn maar 1,29, maar de lage prijs wil niet altijd zeggen dat de kwaliteit minder is. Ik bedoel, het is uiteraard een kwalitatief minder lakje dan China Glaze of O.P.I., maar voor het geld is de kwaliteit best goed. Ik hoor sommige mensen klagen over het feit dat het te snel opdroogt, maar ik lak mijn nagels niet razend snel en ik heb hier nog nooit last van gehad. Dus de conclusie is dat ik het toch een aanrader vind, zeker als begin van je collectie of als je jong bent en je gewoon nog niet zoveel geld te besteden hebt.

Soon I'll make a swatch of Space Queen in combination with an other laquer.
For now I wish everybody a nice day, enjoy the sun and wish me good luck for tomorrow ;)
With love Melanie

Binnenkort zal ik een swatch maken van Space Queen over een andere nagellak.
Voor nu iedereen een fijne dag, geniet van de zon en duim alsjeblieft morgen voor me ;)
Liefs Melanie

1 opmerking:

  1. I've got it, and is really cool :)

    izaskunfashionista.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen