Volgers

dinsdag 15 juni 2010

First Blog

Hey Everybody,
I'll start with introducing myself.
My name is Melanie, 21, live in The Netherlands, student Health Science and hobbies are ritmic gymnastics, sports, teaching, reading, traveling and ofcourse the nailpolish.

Hoi Allemaal,
Om te beginnen zal ik mezelf even voorstellen.
Ik ben Melanie, 21 jaar, woon in Nederland, student gezondheidswetenschappen en mijn hobby's zijn ritmische gymnastiek, sporten, lesgeven, lezen, reizen en natuurlijk de nagellak.

I've always liked to paint my nails, but since a few months I extend my collection. And I have an endless wishlist!
Recenty I had a lot of reactions about my nails and I decided to report about it.
From now on I will review different kinds of nailpolish inc. swatch.
Brands I would like to have and which I would like to review are:

Het lakken van m'n nagels heb ik altijd wel leuk gevonden, maar pas sinds een paar maanden ben ik echt mijn collectie aan het uitbreiden, en ik heb dus ook eindeloze verlanglijstjes!
Ik kreeg de laatste tijd overal zoveel reactie over mijn nagels dat ik besloot het bij te gaan houden. Dus vanaf vandaag zullen hier verschillende soorten nagellak besproken worden inclusief een review en swatch.
Merken die ik heb/wil hebben en wil gaan bespreken en laten zien zijn:

- Artdeco
- Astor
- BB Couture
- Bourjois
- Casuelle
- Catherine Arley
- China Glaze
- Color Club
- Diamond Cosmetics
- Essence
- Essie
- Etos
- Fingerpaints
- Gabrini
- Hema
- Lippmann
- Maybelline
- Milani
- Misa
- Miss Helen
- New York
- NFu-Oh
- Nicole By O.P.I.
- Nubar
- O.P.I.
- Orly
- Regular Konad
- Rimmel
- Sally Hansen
- Sephora By O.P.I.
- Shengji
- Sinful
- Zoya

And more!

En wie weet welke er nog meer bij komen!

I also like to use stamping nailart from Konad. I'll make swatches of them too with examples of colour combinations with regular nailpolish. Which match and those who doesn't.
See you soon!
With Love, Melanie

Ook gebruik ik stamping nailart van Konad, hiervan zullen er ook swatch's komen en bijvoorbeeld welke kleuren stempellak je het beste op reguliere nagellak kan doen en welke niet.
Tot snel allemaal!
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten