Volgers

donderdag 23 december 2010

Maybelline - Vibrant Fuchsia

Hi girls

Hoi meiden

It is almost christmas so I want you to show a nailpolish that is great to get and to give as a gift. Maybelline - Vibrant Fuchsia.

Het is bijna kerstmis en dus wil ik jullie een nagellak laten zien die leuk is om te krijgen en om te geven als cadeau. Maybelline - Vibrant Fuchsia.
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

I get this one from Sanne, thank you so much! This is a beautiful hot pink color with some flashes of blue in it. Application is oke and removing is great. While it can be beautiful on your nails for a long time! Those three points that I think are very important to a good nailpolish. In The Netherlands it is pretty expensive but you can buy Maybelline in most drugstores. It is sometimes cheaper to buy on E-bay. I never bought something via Ebay but I will in the near future and I will let you know my experiences.

Deze heb ik gekregen van Sanne, dank je wel! Het is een mooie felle roze kleur met af en toe een blauwe gloed er overheen. De applicatie isprima en het verwijderen erg goed. En dat terwijl het erg lang mooi blijft op je nagels! Dat zijn drie criteria die ik belangrijk vindt voor een goede nagellak. In Nederland is het behoorlijk prijzig, maar je kan Maybelline in bijna alle drogisten kopen. Het is soms goedkoper om het te kopen via E-bay. Ik heb nog nooit iets gekocht via E-bay, maar binnenkort ben ik dat wel van plan en dan laat ik jullie mijn mening weten.

How do you all celebrate christmas?
With love Melanie

Hoe vieren jullie allemaal kerstmis?
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten