Volgers

vrijdag 24 december 2010

Zoya - Tart

Hi dear reader

Hoi lieve lezers

Today I wear this beautiful blue shade of Zoya. It's called Tart. Normally I don't really like this kind of blues but I have to admit that this one really caught my eye and I love it!

Vandaag draag ik deze prachtige blauwe kleur van Zoya. Het heet Tart, Normaal gesproken hou ik niet zo van dit soort blauw, maar ik moet toegeven dat deze me echt opviel en dat ik er gek op ben!
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

Tart is a blue shimmer but close to metallic. It is a dark blue with a light blue glow which is why it is so pretty. I adore Zoya nailpolishes because they have one of the best applications, great colors and they are always original!

Tart is een blauwe shimmer maar het ligt tegen metallic aan. Het is een donker blauwe kleur met een licht blauwe gloed en daarom is het zo mooi. Ik hou van Zoya nagellak omdat zij een van de beste applicaties hebben, het zijn mooie kleuren en ze zijn altijd origineel!

Have a night christmas night.
With love Melanie

Ik wens jullie een fijne kerstavond.
Liefs Melanie

2 opmerkingen: