Volgers

dinsdag 10 augustus 2010

Color Club - Wild And Willing

Goodmorning,

Goeiemorgen,

Today a day of relaxing and doing some stuff for the gymnastic courses. And showing my new color to you.
Today Color Club Wild And Willing:

Vandaag eens eventjes een dagje lekker relaxen met tussendoor wat dingetjes klaar maken voor de gym. En natuurlijk nu een nieuw kleurtje showen aan jullie.
Vandaag Color Club Wild And Willing:

On the photo 4 coats, click to enlarge.

Op de foto 4 coats, klik om te vergroten.

What shall I say about this one. I like the color, but I'm not going wild, but it is nice enough for my collection. There are many coats needy for a decent result and it doesn't dry fast. On other blogs I read that they think it look like a duochrome, but I think it is just gold with maybe a tiny pink glitter in it, but that's it. If I had to choose again if I would buy it I would still do it, but my expectations were really high and it wasn't that good.

Wat zal ik hierover zeggen. Ik vind het een mooie kleur, ik vind het niet waanzinnig, maar leuk genoeg voor mijn collectie. Er zijn vele coats nodig om het er fatsoenlijk uit te laten zien en het droogt ook niet erg snel. Op andere blogs las ik dat ze het als een duochrome zien, maar bij mij is het gewoon goud en misschien met een klein roze glittertje, maar that's it. Als ik opnieuw mocht beslissen of ik hem zou aanschaffen zou ik het nog steeds doen, maar mijn verwachtingen waren erg hoog en die zijn gewoon niet gehaald.

But in the future I would like to try more laquers of Color Club and when I have them I will give my critical opinion about it.
I wish you all a nice day.
With love Melanie

Het is wel zo dat ik meer lakjes van Color Club zou willen hebben en zodra ik die gekocht heb zal ik uiteraard mijn ongezoute mening hier plaatsen.
Fijne dag allemaal.
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten