Volgers

dinsdag 31 augustus 2010

Poll #1

Hi everyone

Hoi allemaal

From now on I want to keep a poll to find out how my readers think about anything.

Vanaf nu wil ik graag elke maand een poll houden om te bepalen hoe mijn lezeressen over bepaalden zaken denken.

Ofcourse my blog is brand new so there are 14 people who voted this first time.

Natuurlijk is deze blog vrij nieuw en er hebben deze eerste keer op mijn poll 14 mensen gestemd.

The question was what is 'your favorite brand'. The results: on the first place China Glaze (64%), on the second place O.P.I. (29%) and on the third place Nubar (7%)

De vraag was wat 'je favoriete merk' is. Hieruit is gebleken dat op de eerste plaats China Glaze (64%) is geeindigd, op de tweede plaats O.P.I. (29%) en op de derde plaats Nubar (7%)

I completely agree with this, China Glaze is my favorite too.

Zelf kan ik me hier wel in vinden, China Glaze is namelijk ook mijn favoriet.

Thanks for voting. This afternoon I will open the new poll of the month. I'm curious for your opinions so let me know by voting!
With love Melanie

Dank je wel voor het stemmen. Ik zal vanmiddag de nieuwe poll van deze maand openen. Ik ben benieuwd naar jullie mening en laat het mij dus weten door te stemmen!
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten