Volgers

dinsdag 31 augustus 2010

Rimmel - Coralicious

Good afternoon everbody

Goedemiddag iedereen

Today is the start of my lessons, I'm very excited and I hope the girls are too. I hope we can make it a good and sportive year!

Vandaag beginnen mijn lessen weer, ik heb er super veel zin in en ik hoop de meiden ook. Dat we er maar een mooi sportief jaar van mogen maken!

When I saw that the Kruitvat was having a sale I thought, oke.. Rimmel lacquers for half the prize, that's real nice. I took 6 of them. One of them:

Toen ik in de uitverkoop langs de Kruitvat kwam dacht ik, ach Rimmel lakjes voor de helft van de prijs, dat is toch wel leuk. Dus toen heb ik er volgens mij 6 mee genomen. Waaronder deze:

On the photo 2 coats, click to enlarge.

Op de foto 2 coats, klik om te vergroten.

It's a coral color. On the photo it looks a little bit more dark then it is in real life, but you can see how bright it is. Like Ruby Me, it doesn't cover the nail complete, that's too bad. I have high expectations of Rimmel London and they aren't as good as you hope.

Het is een koraal-achtig kleurtje. Op de foto lijkt ie ietsje donkerder dan in het echt, maar het geeft wel een indruk hoe fel ie is. Net als bij Ruby Me dekt ie niet helemaal, en dat is wel erg jammer. Van Rimmel London heb ik dan toch wel hoge verwachtingen, maar die wordt niet waar gemaakt.

It is a color that I would like to wear, but with a Konad creation to cover the uncovered parts.

Het is wel een kleurtje wat ik zelf snel zou dragen, maar dan wel met een Konad creatie om dus te verbloemen dat ie niet helemaal dekt.

I have to sign my contract for my internship and after I'll have a fast diner and then to the gym.
Have a nice day!
With love Melanie


Straks contract ondertekenen voor mijn stage daarna snel eten en door naar de sporthal.
Fijne dag allemaal!
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten