Volgers

vrijdag 13 augustus 2010

M29 Coconut Flowers

Hi everyone,

Hoi allemaal,

Today was a great day! First I had this conversation with my internship coordinator and my internship is accepted. After that I had a chance to look again at my test and then I came out that I made it! When the result I recieved was failed. That means 2 more weeks of relaxing, Love it!

Vandaag was echt een top dag! Eerst had ik een gesprek met mijn stage coordinator en mijn stage is zo goed als goed gekeurd. Daarna had ik een inkijkmoment en toen bleek dat ik mijn tentamen eigenlijk wel gehaald had! Dus dat betekend nog 2 weken langer relaxen, absoluut geen straf!

Maybe you've seen it, but I rewrote all my posts and from now on every post with be in English (blue) and Dutch (green)

Zoals jullie misschien ook wel gezien hebben heb ik al mijn blogs herschreven en alles zal vanaf nu verschijnen in Engels (blauw) en Nederlands (groen)

Today a new Konad creation:

Vandaag een nieuwe Konad creatie:
Click to enlarge.

Klik om te vergroten.

Always start with a basecoat, otherwise your nails will turn yellow and believe me.. you don't want that. After I used China Glaze Coconut Kiss. I love this beautiful intens deep purple laquer. And a color that fits perfectly with this dark purple is light purple that's why I used Pastel Violet. It is a sort of double flower and the image is on image plate M29. Finish with a topcoat.

Altijd beginnen met een basecoat anders verkleuren je nagels en geloof me.. dat wil je liever niet. Daarna heb ik China Glaze Coconut Kiss gebruikt. Ik vind dat zo'n prachtige diepe paarse lak. En een kleur die goed bij donker paars past is ongetwijfeld licht paars vandaar dat ik Pastel Violet gebruikt heb hiervoor. Het is een soort dubbele bloem en het plaatje staat op image plate M29. Met als afsluiter een topcoat.

What also could be nice is to paint the two flowers both in a different color, I'll try that soon. When I'm finished I will post it.
Good night everyone.
See you tomorrow.
With love Melanie

Wat je hier ook leuk mee zou kunnen doen is de bloemen allebei een andere kleur geven, dat ga ik binnenkort wel eens uitproberen. Zodra ik het heb zal ik het posten.
Slaap lekker allemaal.
Tot morgen.
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten