Volgers

zaterdag 14 augustus 2010

Gabrini - 367

Dear readers,

Lieve lezers,

Today a nailpolish that I bought in Greece. It is from Gabrini and I bought it in a supermarket. But I could not resist them :)

Vandaag een nagellakje dat ik heb meegenomen uit Griekenland. Het is van Het merk Gabrini en ik heb het gewoon in een supermarktje gekocht. Maar ik kon ze niet weerstaan :)

Here Gabrini - 367:

Hier Gabrini - 367:
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

When I saw this one I thought: ow that one I would like to take home. It is a bit like China Glaze Ruby Pumps, but this one is a little more light. It's a pretty christmas-red with nice glitter. It is easy to applie and it dries faster then I expected. The effect is pretty sexy. I would like to call is a good suggestion for your collection, but I don't know if there are any other places where you can buy this one exept for Greece...

Toen ik deze in het rek zag staan dacht ik echt van: nou deze zou ik wel mee willen nemen. Het lijkt een beetje op China Glaze Ruby Pumps, maar volgens mij is ie wat lichter. Het is een mooie kerst-rood met leuke rode glittertjes. Het is makkelijk aan te brengen en het droogt sneller dan ik verwacht had. Het effect is wel heel sexy. Ik zou het bijna een aanrader noemen voor je collectie, maar ik heb geen idee of je deze ook op andere plaatsen dan Griekenland kunt kopen...

I would like to talk about the removing apart. Laquers with glitters are giving most of the time trouble while removing, but this one is removing as easily as normale nailpolish. This is in my eyes a real benefit!

Het verwijderen eventjes apart, want met glitters is dit meestal een heel gedoe, en dat is met deze totaal niet. Echt een heel groot voordeel van deze lak!

Because I made my test yesterday I may buy 9 new nailpolish by Trans Design. Which ones should you pick?
With love Melanie

Omdat ik gisteren mijn tentamen als nog gehaald heb mag ik van mezelf 9 nieuwe lakjes bestellen bij Trans Design. Welke zouden jullie uitkiezen?
Liefs Melanie

6 opmerkingen:

  1. Oh, ik heb wel een lijstje voor je hoor, hahaha. Sowieso een paar van de nieuwe Orly collectie (Cosmix), met name Space Cadet is echt gaaf! En verder zijn OPI ds Diamond, OPI ds Extravagance en OPI ds Original echte aanraders!! Ook heel mooi is Color Club magic attraction. Bij de OPI Swiss collectie zit ook nog wel wat moois. Orly royal navy heb ik zelf ook pas besteld. Lakjes uit de China Glaze romantique serie omdat ze mooi zijn en super voor stempelen. Oh, en Orly Fantasea.

    Nou, daar heb je mijn persoonlijke voorkeuren, haha. Laat je even weten wat je besteld hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik zag inderdaad de nieuwe collectie van Orly ja! Ik denk alleen dat ik nu eerst nog wat 'oudere' lakjes koop... Wordt denk ik wel een mix van allemaal verschillende merken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi lakje!
    Mijn voorkeuren voor lakjes zijn oa. De nieuwe orly cosmix collectie, OPI princesse rule!, Lakjes van de OPI DS Serie zoals, Orginal, extravagance, Diamond, Glow en Classic. Van China Glaze de Up&Away collecie bijna allemaal, de OMG collectie nou zo kan ik nog wel even doorgaan :P

    Succes in iedergeval met kiezen! Ben benieuwd welke het worden :D En nog gefeliciteerd met het behalen van je tentamen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG collectie heb ik helemaal en inderdaad Up & Away is echt super leuk, daar heb ik dr nu een aantal van. Ik zit er over te denken om een gemixte bestelling te doen. Ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar Essie, daarvan heb ik nog niets..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind Essie nogal duur en de kleurtjes vind ik op enkele na niet zo heel erg bijzonder. Al moet ik wel zeggen dat ze nu toch ook wel leukere kleurtjes krijgen. Maar de meeste lakjes hebben niet veel extra's zeg maar. Maar sommige zijn idd mooi! Ik vind bijvoorbeeld Essie Huckle Buckle erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hmm ze zijn inderdaad duur ja. Dat is dus ook een beetje mijn struikelblok, stel dat ze goedkoper waren dan had ik er gewoon een aantal aangeschaft en dan wel gezien hoe het er uit zou zien. Nu toch nog maar goed over nadenken.
    En ja Huckle Bluckle staat in mijn top 3 ;)

    BeantwoordenVerwijderen