Volgers

zaterdag 21 augustus 2010

Rimmel - Ruby Me

Hi everybody

Hallo allemaal

Unfortunately I didn't get anything from my orders already..

Helaas nog niets binnen van geen van mijn bestellingen..

But I would like to talk about a georeous color of Rimmel:

Maar ik wilde wel graag vandaag een fantastisch kleurtje bespreken van Rimmel:

2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

When I saw it I knew I had to take it, what a georgeous red! But probably you have seen it already, it doesn't cover... I used 2 coats, but maybe that it will be a little bit better when you use a third coat, but I doubt that.
The color is magical beautiful, but if you still see your nailline, that makes it a really big negative point.
What nice is to say, that Rimmel has got brushes that are thick and big so you can laquer your nail in one time. I think it is a good idea. I was surprised that it was still nice to do difficult places and that your finger won't be laquered.

Toen ik deze zag staan moest ik hem gewoon hebben, wat een geweldig mooie kleur rood! Maar waarschijnlijk heb je het al gezien, hij dekt niet.. ik heb er nu 2 coats op gedaan, misschien dat het nog iets beter wordt met een derde, maar dat betwijfel ik.
De kleur is magisch mooi, maar als het niet dekt is dat toch een enorm minpunt.
Wat wel leuk is om te vermelden, Rimmel heeft de kwastjes heel dik en groot gemaakt zodat je je nagel eigenlijk in een keer helemaal lakt. Ik vind het wel handig. Wat me mee viel is dat je ook makkelijk nog bij overgeslagen plekjes komt en dat dan niet je vinger meteen onder de lak zit.


My attitude is generally positve, but if it would be better at the covering it would be one of my favorites.
With love Melanie

Mijn oordeel is dus overwegend positief, maar als ie dekkend was geweest dan had ie tot mijn favorieten behoort.
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten