Volgers

vrijdag 20 augustus 2010

M55 Strawberry and Apple Fields

Good afternoon everyone

Goedemiddag allemaal

I noticed that my blog had already 1000 views. And that for a topic that is just about nailpolish.. Very nice! Now I have still vacation and I have plenty of time to write, but I will keep doing this when my study started again, because it is so much fun to do and read your reactions.

Ik zie net dat mijn blog alweer 1000 keer bekeken is. En dat voor iets wat gewoon over nagellak gaat... Erg leuk! Nu heb ik nog vakantie en dan heb ik elke dag veel tijd om te schrijven, maar ik ga het absoluut bij houden als mijn studie ook weer begint, want het is gewoon erg leuk om te doen en jullie reacties te lezen.

Yesterday I saw the author from
http://www.miranniesnails.blogspot.com/ and I bought 6 laquers from her, one of them is a Mood Nailpolish of Claire's. I also ordered 4 stamping nailpolishes, 1 color club and 1 zoya. yep.. shopping spree ;)

Gisteren bij de schrijfster van http://www.miranniesnails.blogspot.com/ geweest en ik heb 6 lakjes van haar overgenomen, waaronder een Mood Nailpolish van Claire's. Ook heb ik nog 4 stempelnagellakken besteld, 1 color club en 1 zoya. Jaja.. koop woede ;)

Today we have finaly a wonderful sunshine in Holland. So a manicure to match that.

Vandaag in Nederland eindelijk weer mooi zonnetje. Dus vandaar een zomerse manicure.
Click to enlarge.

Klik om te vergroten.

For this manicure I used my favorite laquer from China Glaze Strawberry Fields. I love combinations with pink and yellow. That's why I choose for stamping nailpolish Yellow. Image plate M55 is really nice, nice pictures that really show off. The apples are too cute, so I used them. To make it not statically I stamped it different on every nail. Now you get a more interesting result, then when you stamp everytime in the middle. But that is the benefit of stamping nailart, you can do it how and where you want it.

Voor deze manicure heb ik gebruik gemaakt van mijn favoriete lakje China Glaze Strawberry Fields. Ik hou van combinaties van roze met geel. Daarom heb ik stempel nagellak Yellow hiervoor gebruikt. Image plate M55 vind ik echt een aanrader, leuke plaatjes die lekker opvallen. De appeltjes zijn echt te schattig en daarom heb ik die dan ook gebruikt. Om het niet te statisch te laten worden heb ik op elke nagel het anders gestempeld. Hierdoor krijg je een interessanter eind resultaat, dan wanneer je overal recht in het midden stempelt. Maar dat is dus een voordeel van stamping nailart, je kan het precies doen hoe en waar jij het wilt.

Nice day to you all.
With love Melanie

Fijne dag iedereen.
Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten