Volgers

dinsdag 17 augustus 2010

Essence - What Do You Think

Hi everyone

Hallo allemaal

First, I'm sorry for the unannounced metamorphosis. I hate it when the layout of a blog is changed without a warning. But I was enthusiastic myself and so I wanted to make it matching and finish it before I could post again.
Now it shows what kind of messages I want to write. Joy, happiness, spring-feeling and special the passion for colors.
Soon there will be a little change in the background of the titel, but then I'm really finished. :)

Ten eerste sorry, voor de onaangekondigde metamorfose. Ik haat het zelf echt als een blog z'n hele layout veranderd zonder aankondiging. Maar ik was er zelf nogal enthousiast over en wilde het eerst mooi matchend en af maken voordat ik weer zou posten.
Het straalt nu in ieder geval uit wat ik wil overbrengen. Vreugde, vrolijkheid, lente-gevoel en vooral passie voor kleuren.
Er zal binnenkort nog iets veranderen aan het vlakje met de titel, maar dan ben ik echt klaar. :)

I promised that I would let you know what kind of order I had made, but I was doubting. There are so many choices. To motivate my self to stay focussed (study, gymnastics etc.). I may only order something if you did a very good job, and ofcourse I never know when that is going to happen, so then I start doubting which ones I want. I would like to try Essie, but I adore the new Orly collection, but I would also like to have some of the Neon colors of China Glaze. Or should I just buy Nubars... so many choices.. so many choises.. :P HELP

Ik zou jullie laten weten wat voor een bestelling ik had geplaatst, maar ik ging toch weer twijfelen. Er is zoveel keus hé. En om mezelf te motiveren om goed te blijven presteren (studie, gym etc), mag ik alleen iets bestellen als ik echt iets heel goeds gedaan heb. En ja, ik weet natuurlijk niet wanneer dat weer gaat gebeuren, dus dan ga ik twijfelen welke ik wil etc. Ik wilde bijvoorbeeld wel een Essie uitproberen, maar ik vind de nieuwe collectie van Orly super gaaf, maar eigenlijk wil ik ook nog wel de Neon kleurtjes van China Glaze. Of zal ik gewoon een Nubar bestelling doen... zoveel keus.. zoveel keus :P HELP

For today a request by Astrid de Wit a laquer of Essence:

Voor vandaag op verzoek van Astrid de Wit een lakje van Essence:
2 coats on the photo, click to enlarge.

2 coats op de foto, klik om te vergroten.

You know my opinion about Essence, but the same vision here again. Less money and more quality.
It color is very nice, bit coral, and I like that to wear.
Unfortunately the really missed there goal while inventing this name, there is no link between the name and the laquer/color. But this is a detail, I know. It's important that is good to wear and that it is long lasting. I wear this one on my toe nails and I stays very beautiful.

Mijn mening over Essence weten jullie nu wel, maar ook voor deze geldt het. Weinig geld en relatief veel kwaliteit.
Het kleurtje is erg leuk, beetje koraal-achtig, dat vind ik toch altijd wel prettig kleurtjes om te dragen.
Helaas hebben ze bij het bedenken van de naam een beetje de plank mis geslagen, er is totaal geen link tussen de naam en de lak/kleur. Maar goed dat is natuurlijk een detail en het belangrijkste is dat het goed te dragen is en dat het lang mooi blijft. Ik heb deze nu momenteel op mijn tenen en dat blijft prachtig lang mooi.


I'll visit my grandpa and grandma, showing the photobook of the holiday and drink a cup of tea.
I wish everyone a nice day. And if there are people who want to help me out with my order, I love to hear that!
With love Melanie

Ik ga zo eventjes naar mijn opa en oma, het fotoboek van de vakantie laten zien en een kop thee drinken.
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe. En als er nog mensen zijn die mij kunnen helpen bij het uitpuzzelen voor mijn bestelling, dan hoor ik het natuurlijk graag!
Liefs Melanie

6 opmerkingen:

  1. Wat een onwijse zelfbeheersing Mel, hahaha!! Als ik van mezelf mag bestellen, dan doe ik dat ook direct. Zit nu nog te wachten op een kleine bestelling van nailpolishfashion en nog een bestelling van TD. Had ze beide vandaag verwacht, maar mijn geduld wordt natuurlijk weer op de proef gesteld :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, tja het werkt voor mij ;)
    wat heb je allemaal besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij nailpolishfashion heb ik besteld: Orly royal navy, CG adore, CG devotion (die laatste 2 stempelen zijn zo leuk om mee te stempelen)

    Bij TD heb ik besteld: Orly space cadet, Orly lunar eclipse, Orly galaxy girl (van die laatste 2 blijk al ik dupes te hebben :S) Orly sky blue pink, OPI the color to watch, OPI funky dunkey, OPI purple with a purpose, Amour rain glitter, Amour black glitter.

    Zoals je ziet weer veeeeel paars! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ow :( al dupes.. als je ze kwijt moet je weet waar ik ben he ;)

    en paars is echt fantastisch. Ik heb mn nageltjes eventjes aan t doen voor foto voor mn titel. met CG Secret Peri-Wink-Le, CG Happy Go Lucky en Nubar Green Tea. Matcht met mn achtergrond (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. If I could only have one new polish right now, I'd get Orly Space Cadet. China Glaze will have more neons in future, and Essie will be there later, but Space Cadet is special.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for your opinion, I will surely take this advice!

    BeantwoordenVerwijderen