Volgers

zondag 15 augustus 2010

Regular Konad - Solid Black

Dear readers,

Lieve lezers,

I changed my blog a bit. I removed the top 25, because there are so many beautiful and good nailpolishes that it keep changing it all the time, waste of time.
I changed it in Combi. Here you can find back my posts about nailpolishes that are used over other nailpolishes. This is ofcourse for glitter, shimmers and special topcoats.
I am really busy with expending the Stamp Colors. Today I will write a whole new part there.

Ik heb het een en ander een beetje veranderd op mijn blog. Ik heb mijn top 25 er uitgehaald, want er zijn zoveel lakjes die mooi en goed zijn en elke keer dat ik een nieuwe op heb vind ik hem beter dan de vorige, dus dat is onzinnig.
Hiervan heb ik nu Combi gemaakt. Hier kan je posts terug vinden van nagellaken die over elkaar heen gebruikt zijn. Dit geldt natuurlijk voor glitters, shimmers of speciale topcoats.
Ik ben ook druk bezig om het kopje Stamp Colors uit te breiden. Dus daar komt vandaag als het goed is een heel stuk bij.


Tomorrow I will place my new order and the new collection of Orly is been mentioned a few times and this wasn't already on my wishlist, but I will take a good look at it today! :) I will let you know what I decided to order.

Morgen ga ik zeer waarschijnlijk mijn nieuwe bestelling plaatsen, en de nieuwe collectie van Orly werd meerdere malen aangeprezen en dit stond nog niet op mijn lijstje, maar daar ga ik vandaag toch nog maar eens goed naar kijken! :) Ik zal wel laten weten welke ik uiteindelijk besteld heb.

Are there people who have experienced nailpolish of Essie? I am very curious.

Zijn er mensen die ervaring hebben met nagellak van Essie? Hier ben ik zeer benieuwd naar.

Today a color with a lot of different opinions, black:

Vandaag een kleur waar de meningen sterk over verdeeld zijn, zwart:

On the photo 2 coats, click to enlarge.

Op de foto 2 coats, klik om te vergroten.

When I just bought some special stamping nailpolishes of Konad, I saw that they also sold regular nailpolish. I wanted to try one, so I bought Solid Black. I wanted blakc nailpolish where I could stamp on.

Toen ik net wat stempelnagellakken besteld had van Konad, zag ik dat zij ook normale nagellak verkochten. Dus om er een uit te proberen heb ik des tijds Solid Black gekocht. Ik wilde namelijk graag een zwarte nagellak waar ik goed op zou kunnen stempelen.

I know this is a color that you should were 'good'. And for some I will be a reminder of the rebel youngster years. But I think it can be chic with some outfits. Absolutely with some stamping on it. Talking about stamping, not all the special stamping nailpolishes are giving a good print on this laquer. That sucks, because that was the reason why I bought it in the first place.

Ik weet dat het een kleur is die je 'goed' moet dragen. En voor sommige zal het een herinnering zijn als de rebelse puberjaren. Maar ik vind het bij sommige outfits zelfs wel chic staan. Zeker met iets er opgestempeld. Over het stempelen gesproken, niet alle stempel nagellaken geven een goede afdruk op deze lak. Dat is dus wel flink balen, aangezien dat de reden is waarom ik hem gekocht had.

The regular nailpolish of Konad has got a weird, hmm.. I think it's weird, brush. It is a bit bent, so the brush will become broad when you press it onto your nail, practically, so you can paint your nail in one time. I can't say that I'm enthusiastic. It is so that I had this whole wishlist for regular Konad nailpolishes, but I have been searching all over the internet to find the exact same colors from other brands. I don't think this one is a succes. The stamping nailpolishes are super, but in the regular area they have to learn a lot.

De reguliere lakken van Konad hebben een vreemd, ach ik vind het vreemd, kwastje. Het is een beetje krom, waardoor als je het plaats op je nagel de haartjes uiteen gaan en in, praktisch, een keer je gehele nagel lakken. Alleen ik kan nu niet echt zeggen dat ik enthousiast ben. Het is eigenlijk zo dat ik een heel verlanglijstje had voor deze soort lakken, maar ik heb net zolang door gezocht dat ik ongeveer dezelfde kleuren bij andere merken gevonden had. Ik vind het niet echt een succes. De stempel nagellakken zijn super, maar op regulier gebied hebben ze nog veel te leren.

Yesterday I bought a few Rimmel London laquers in the sale by Kruitvat and I will swatch them for you now. Have a nice sunday! And if there is someone with advice or tips for my order for tomorrow, I would love to here it!
With love Melanie

Ik heb gisteren nog wat Rimmel London lakjes gekocht in de uitverkoop bij de Kruitvat en die ga ik nu voor jullie swatchen. Ik wens iedereen een fijne zondag! En als er nog iemand is met aanbevelingen of tips voor mijn aankoop van morgen, dan hoor ik het graag!
Liefs Melanie

4 opmerkingen:

  1. Het staat je mooi!
    Ik vind zwart ook erg chic staan, het is idd ook hoe je het draagt, hoe je het hebt gelakt en hoe het totaal staat in combinatie met je kleding. Maar ik vind het gewoon mooi! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. uhu, mee eens ja. Maar ik heb een mooiere zwart, die nog beter dekt en zonder zo'n vreemd kwastje :P Die komt vast binnenkort hier nog wel voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind de Konad reguliere lakken ook niet echt iets. Met deze zwarte kan je trouwens ook goed stempelen dus je kan hem altijd ook als stempellak gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow dat heb ik nog nooit geprobeerd, dat ga ik binnenkort eens uit testen :) Dank je wel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen